printlogo


خرید خانه در کاشان با 3 میلیارد تومان 

شاید این روزها که قیمت خانه سرسام‌‌آور شده، سرمایه‌گذاری با خرید خانه در شهرستان‌ها منطقی به نظر برسد؛ به طور مثال در جایی مثل شهر کاشان، با حدود 3 میلیارد تومان می‌توان حتی خانه‌های کلیدنخورده 100 متری خریداری کرد که اغلب آنان در مرکز شهر و دارای دسترسی کامل هستند.
کاماپرس در این گزارش قیمت خانه‌های حدود 100 متری در کاشان را بررسی می‌کند.
 با جست‌وجو در سایت‌های اینترنتی می‌توان فهمید که خانه‌ای 188 متری دوبلکس با 4 اتاق خواب و حیاطی 50 متری در بلوار قطب راوندی به فروش گذاشته شده است. این خانه که در هر طبقه آن 2 اتاق خواب است، دارای سند 6 ‌دانگ، پارکینگ، سیستم گرمایشی و سرمایشی نیز است. طبق آگهی منتشرشده، همسایگان در این محله امن و قابل اعتماد هستند. قیمت چنین خانه‌ای برای فروش 3 میلیارد و 600 میلیون تومان خواهد بود.
 طبق آگهی‌های فروش، یکی از خانه‌های ملک‌آباد کاشان که به تازگی ساخته شده و کلیدنخورده، هم برای فروش آگهی شده است. این خانه‌ با قابلیت نور خوب، 130 متری و دو اتاق خواب در طبقه همکف قرار دارد. همچنین از نظر دسترسی و امکانات شهری تنها 50 متر با خیابان اصلی فاصله دارد. این ملک با سه میلیارد و 800 میلیون تومان قابل خریداری است.
 در آگهی دیگر از سایت‌های خرید خانه، آپارتمانی 110 متری کلیدنخورده‌ واقع در خیابان دیبا 11 برای فروش آگهی شده است. این واحد دارای تراس، انباری، دو اتاق خواب، درب ضدسرقت، آیفون تصویری و کاشی‌کاری کامل سرویس‌های بهداشتی است. یکی از واحدهای این ساختمان که در طبقه سوم قرار دارد، حدود سه میلیارد و 150 میلیون تومان قیمت دارد.
 آپارتمان تازه‌ساز 103 متری، در اطراف بلوار صنعت کاشان برای فروش آگهی شده است. این خانه 2 خوابه، در طبقه سوم قرار دارد و دارای تراس قابل استفاده نیز است. از دیگر امکانات این خانه پارکینگ، انباری، کولر گازی و رادیاتور و کف کاملا سرامیک‌شده قید شده است. این خانه به مبلغ 3 میلیارد و 399 میلیون تومان آگهی شده است.
 در نزدیکی بلوار ملاصدرا در کاشان، خانه‌ای 100 متری با دو خواب ‌ و با نورگیری زیاد، پنچره‌های بزرگ و کلیدنخورده، دارای انباری، آسانسور و پارکینگ است و جدا از آن در محله‌ای امن با دسترسی کامل قرار دارد. ارزش فروش این خانه 2 میلیارد و 950 میلیون تومان است.
 همچنین آپارتمان کلیدنخورده‌ دو خوابه و 104 متری در میدان معلم، برای فروش آگهی شده است. مهندسی این خانه به شکل یک پذیرایی مربع و نورگیری از دو جهت است. همچنین از نظر دسترسی این ملک در موقعیت خوب جغرافیایی در کاشان قرار دارد. طبق آگهی می‌توان با پرداخت 3 میلیارد و 400 میلیون تومان صاحب این خانه شد.