printlogo


افزایش 26درصدی درآمد «هرمز» 

حجم عمده‌ای از مقدار فروش «هرمز» متعلق به فروش محصول «اسلب» در بازار داخلی با ۹۳ هزار تن بود.
شرکت فولاد هرمزگان در سومین ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی، میزان درآمد عملیاتی خود را در این دوره مبلغی برابر با ۴ هزار و ۸۲ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رساند. میزان درآمدی که این شرکت فولادی شناسایی کرد، مربوط به محصولات «اسلب، آهن اسفنجی» بود.
مجموع درآمدزایی فولاد هرمزگان جنوب در ۳ ماه گذشته برابر با مبلغ ۹ هزار و ۷۲ میلیارد تومان به ثبت رسید. هرمز توانست از فروش محصولات در بازار داخلی و خارجی در این دوره کسب درآمد کند. عمده‌ترین درآمدزایی شرکت در اختیار بازار داخلی بود که سهم ۶۱ درصدی را از فروش تجمیعی در اختیار داشت. درآمد صادراتی که فولاد هرمزگان جنوب در سومین ماه از سال جاری در کارنامه مالی خود آورد، برابر با یک هزار و ۵۸۶ میلیارد تومان بود. «هرمز» در نخستین فصل سال مجموعه درآمدزایی خود از این بازار را به ۳ هزار و ۵۳۸ میلیارد تومان رساند.
شرکت فولاد هرمزگان جنوب میزان درآمد عملیاتی که در خردادماه سال جاری از فروش محصولات خود به ثبت رساند، با افزایش ۲۶ درصدی در مقایسه با ماه گذشته همراه بود، اما لازم به ذکر است که این شرکت فولادی عملکرد مثبتی را در نخستین فصل سال از خود بر جای گذاشت و توانست به بیشترین میزان درآمدزایی خود در ۲ سال اخیر دست پیدا کند.