printlogo


بهترین توکن‌ها برای سرمایه‌گذاری 

با بهبود نسبی شرایط بازار ارز دیجیتال، زمزمه‌هایی درباره شروع قریب‌الوقوع فصل‌ آلت‌کوین‌ها به گوش می‌رسد. در حال حاضر، بازار در شرایط آرامش قبل از طوفان مورد انتظار قرار دارد و قیمت آلت‌‌‌کو‌ین‌ها با رسیدن به کف خود، آماده صعودی چشمگیر هستند. 
در این میان، افزایش اخیر قیمت سولانا، توجه زیادی را به خود جلب کرده است، اما سایر آلت‌‌‌کوین‌ها نیز می‌توانند با فراهم شدن شرایط، مشابه سولانا صعود کنند. در ادامه، ارزهای دیجیتالی که بیشترین پتانسیل جهت افزایش در رالی آتی را دارند، بررسی می‌کنیم. 
سایبرو (CYBRO)
پیش‌فروش ارز دیجیتال سایبرو با سرعت بسیار بالایی به یک میلیون دلار رسید و این موضوع موجب جلب توجه نهنگ‌ها شد. این پلتفرم پیشرفته دیفای (DeFi) به سرمایه‌گذاران فرصت‌های بی‌نظیری جهت به حداکثر رساندن سود خود ارائه می‌دهد.
کارشناسان بازده بالقوه سرمایه‌گذاری روی این توکن را ۱ هزار و ۲۰۰ درصد پیش‌بینی می‌کنند. 
بلست (BLAST)
بلست اخیرا عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و قیمت آن بین ۲.۷۸ تا ۳.۸۶ دلار در نوسان است. گاوها به شدت تلاش کرده‌اند که با افزایش هفتگی ۲۴ درصدی و افزایش ماهانه تقریبا ۴۰۰ درصدی، قیمت این ارز دیجیتال را به سقف‌های جدیدی برسانند. با نزدیک شدن اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) به سطح ۷۰ قیمت این ارز دیجیتال هنوز فرصت دارد تا پیش از رسیدن به شرایط اشباع خرید، افزایش یابد. چنانچه قیمت بر مقاومت ۴.۲۴ دلار غلبه کند، به سمت هدف ۵.۳۲ دلار حرکت خواهد کرد که افزایش ۵۰ درصدی نسبت به قیمت فعلی محسوب می‌شود.  
لیرزیرو (ZRO)
لیرزیرو نیز در روزهای گذشته عملکرد مطلوبی داشته و در حال حاضر بین ۲.۷۸ تا ۳.۸۶ دلار معامله می‌شود. گاوها همچنان کنترل بازار را در اختیار دارند و قیمت را به سمت مقاومت ۴.۲۴ دلار سوق می‌دهند.
خرید ZRO
افزایش قیمت این توکن طی هفته و ماه گذشته به ترتیب، ۲۳.۴۴ و ۲۴۶.۵ درصد بوده است. میانگین قیمت لیرزیرو طی ۱۰ روز گذشته ۳.۴۷ دلار بوده و اندیکاتور RSI آن نزدیک به سطح ۶۷ قرار گرفته است که از ادامه صعود این ارز دیجیتال حکایت دارد. اگر گاوها بر مقاومت ۴.۲۴ دلار غلبه کنند، قیمت به سمت هدف ۵.۳۲ دلار حرکت خواهد کرد که افزایش ۴۰ درصدی نسبت به قیمت فعلی خواهد بود.
اپتیمیسم (OP)
اپتیمیسم (OP) به لطف خریداران، در حال حاضر بین ۱.۶۶ تا ۱.۸۹ دلار معامله می‌شود. نزدیک‌ترین مقاومت در مسیر صعود قیمت سطح ۱.۹۸ دلار است که غلبه بر آن می‌تواند موجب صعود تا ۲.۲۱ دلار شود. اندیکاتور RSI در سطح ۶۰ قرار گرفته که حاکی از ادامه روند صعودی است.