printlogo


144واحد جهش تولید مسکن در دولت‌‌آباد در مرحله نازک‌‌کاری است 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان برخوار گفت: پروژه ۶۳ واحدی شهر دولت‌‌آباد در حال اجرای تاسیسات و نازک‌‌کاری است. همچنین پروژه ۸۱ واحدی این شهر نیز در مرحله نازک‌‌کاری است.
فرید شیرازی اظهار کرد: این شهرستان دارای هفت شهرِ دولت‌‌آباد، خورزوق، دستگرد، حبیب آباد، کمشچه، شاپورآباد، سین است و اقدامات موثری در راستای تامین مسکن اقشار مختلف این شهرستان به عمل آمده است.
وی افزود: ازجمله اهم این اقدامات در حوزه مسکن می‌توان به طرح نهضت ملی مسکن، اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال، تامین مسکن اقشار ویژه و مسکن محرومین اشاره کرد. در این شهرستان درمجموع برای طرح‌های نهضت ملی، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۴ فرزند زیر ۲۰ سال، بیش از ۶ هزار و ۱۰۰ نفر اقدام به ثبت‌‌نام کردند. با انجام پالایش‌های لازم به عمل آمده افزون بر ۴ هزار و ۳۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال هستند.
وی اظهار کرد: پروژه ۶۳ واحدی این شهر در حال اجرای تاسیسات و نازک‌‌کاری بوده همچنین پروژه ۸۱ واحدی دولت‌‌آباد نیز در مرحله نازک‌‌کاری است.
شیرازی با اشاره به ثبت‌‌نام بیش از ۴۰۰ خانوار برای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و خانوارهای دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال، گفت: متقاضیان درصورت دارا بودن شرایط می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman. mrud. ir مراجعه و برای ثبت‌‌نام اقدام کنند.