printlogo


قیمت آپارتمان 100 متری در «کرج» 

قیمت آپارتمان ۱۰۰ متری در کرج از حدود یک میلیارد تومان شروع شده و تا ۱۳ میلیارد تومان هم بالا می‌رود، اما حداقل قیمت یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری در کرج رقمی حدودی بین یک میلیارد و۵۰۰ تا ۴ میلیارد تومان است. اما اگر بخواهید خانه‌ای ۱۰۰ متری در یک محله متوسط در کرج بخرید، باید مبلغی بین دو تا پنج میلیارد تومان را کنار بگذارید.
کاماپرس در این گزارش به بررسی امکانات و محله‌های مختلف واحدهای آپارتمانی ۱۰۰ متری در کرج پرداخته است.
 قیمت یک آپارتمان تک واحدی دوخوابه ساخت سال ۸۸ واقع در کمال‌شهر یک میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان است. این واحد دارای کابینت تمام MDF، کمد دیواری، درب ضدسرقت و انباری است، اما آسانسور ندارد. این واحد در طبقه اول از یک ساختمان سه طبقه قرار دارد.
 قیمت یک واحد دوخوابه ساخت سال ۱۴۰۲ و نوساز و کلیدنخورده در محله گلشهر نیز دو میلیارد و ۸۰۰ هزار تومان است. این واحد در طبقه سوم از آپارتمان 6 طبقه قرار دارد. واحد مذکور انباری، آسانسور و بالکن دارد، اما پارکینگ ندارد.
 قیمت یک واحد دوخوابه ساخت سال ۹۸، واقع در بلوار ایمان نیز ۳ میلیارد تومان است. این واحد در طبقه چهارم از هفت طبقه قرار دارد. واحد مذکور آسانسور، پارکینگ و انباری دارد.
 قیمت یک آپارتمان فول بازسازی‌شده دوخوابه ساخت سال ۱۳۹۸ که پارکینگ، آسانسور و انباری دارد، سه میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان است.
 قیمت یک واحد دوخوابه دارای بالکن ساخت سال ۹۲ واقع در محله لاله شرقی نیز 4 میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان است. این واحد در طبقه آخر ساختمان ۵ طبقه سه واحدی قرار دارد. کف سرامیک،  ویو ابدی، سرمایش اسپیلیت LG، جارو مرکزی، پارکینگ مهمان و فاصله ۷ دقیقه‌ای تا دهکده توریستی، از امکانات آن به شمار می‌رود.
 قیمت یک واحد دوخوابه ساخت سال ۱۴۰۱ نیز ۵ میلیارد تومان است. این واحد در طبقه سوم از یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد و دارای آسانسور، پارکینگ، انباری، دو عدد کولر گازی، پکیج و دو اتاق خواب کمددار است.
 قیمت یک آپارتمان فول بازسازی‌شده دوخوابه ساخت سال ۸۸ در بلوار شهید بهشتی کرج 6 میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان است. این آپارتمان در طبقه دوم از یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد. از امکانات این واحد می‌توان به تراس بزرگ و باربیکیو، سیستم سرمایشی کولر آبی و گازی در اتاق‌ها و سالن‌ها، انباری، آسانسور، دو پارکینگ با سند، شوفاژ و موتورخانه اشاره کرد.
 قیمت یک آپارتمان ۱۰۰ متری دوخوابه ساخت سال ۹۳ در کرج نیز 8 میلیارد تومان است. این آپارتمان که در طبقه دوم قرار دارد، دارای امکاناتی نظیر انباری، پارکینگ، تراس، آسانسور و سرایدار مقیم است.