printlogo


قیمت اجاره ویلا در «کُردان» کرج

آخر هفته‌ها می‌تواند فرصت مناسبی برای خروج از شهر و استراحت در یکی از ییلاق‌‌های اطراف کلان‌شهرها باشد. هرچند سفر مورد علاقه‌ تهرانی‌ها برای تعطیلات، رفتن به سوی شمال ایران است، اما با توجه به فاصله شمال تا تهران، مدت‌هاست که ییلاق‌های کرج و دماوند و لواسان بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است. در این میان اجاره یک شب ویلای استخردار در «کردان» با توجه به ویژگی‌های متفاوتی قیمت‌گذاری می‌شود. 
کاماپرس در این گزارش، قیمت اجاره یک شب ویلای استخردار در کردان کرج را بررسی می‌کند.
 متراژ: حجم فضای داخلی ویلا، از جمله تعداد اتاق‌ها، آشپزخانه و حیاط خلوت، مستقیماً بر قیمت تأثیر می‌گذارد. ویلاهای با متراژ بیشتر و تعداد اتاق‌های بیشتر معمولا گران‌تر هستند.
تعداد اتاق‌ها: تعداد اتاق‌های خواب، پذیرایی و سرویس‌های دیگر نیز بر قیمت تأثیر می‌گذارد. ویلاهای با تعداد اتاق‌های بیشتر گران‌تر هستند.
استخر: وجود استخر، به‌خصوص استخرهای آبگرم، یکی از عوامل اصلی افزایش قیمت ویلا است. امکانات: ویلاهایی که دارای امکانات پیشرفته‌تری مانند سیستم‌های امنیتی پیشرفته، سیستم‌های کنترل هوشمند و امکانات رفاهی مانند باشگاه بدنسازی یا مرکز تناسب اندام هستند، معمولا گران‌تر هستند.
خدمات: برخی ویلاها خدمات اضافی مانند خدمات خانه‌داری، خدمات رستوران و خدمات حمل‌ونقل را ارائه می‌دهند که می‌تواند بر قیمت کلی تأثیر بگذارد.
 قیمت یک ویلای استخردار دوخوابه در چهارباغ با امکاناتی همچون ۳ پارکینگ، نزدیکی به مراکز خرید، داشتن یک اتاق مستر و با امکان خدمات به ۱۵ نفر شبی ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. اگر بخواهید در روزهای پرتردد و تعطیل این ویلا را اجاره کنید، ممکن است قیمت اجاره بالاتر برود.
 ظرفیت ویلای دیگری ۶ نفر است و در شهرک خور واقع شده و دارای سرویس ایرانی و فرنگی است. این ویلا تخت ندارد و دارای ۶ رختخواب سنتی است. شروع قیمت این ویلا از شبی یک میلیون و ۸۴۵ هزار تومان است.
 ویلای دوخوابه دیگری هم در شهرک مهرام واقع شده است. این ویلای نقلی ۲ تخت دونفره دارد و فاقد سرویس فرنگی است. اقامتگاه مذکور ۴ پارکینگ خودرو دارد و استخر روباز آن مجهز به تصفیه ۲۴ ساعته است. قیمت این ویلا از شبی یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود.
 ظرفیت ویلای دوخوابه دیگری تا ۸ نفر است و ۴ تخت دونفره دارد. از امکانات آن می‌توان به ۱ سرویس ایرانی، ۳ سرویس فرنگی و ۴ حمام اشاره کرد. ویلا در منظقه تهران‌دشت واقع شده و ۲ اتاق مستر دارد. استخر این ویلا با تصفیه ۲۴ ساعته در حیاط واقع شده است. برای اجاره این ویلا حداقل باید شبی ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه کنید.