printlogo


قیمت رهن و اجاره در ونک 

ونک منطقه‌ای واقع در شمال شهر تهران و منطقه ۳ شهرداری پایتخت ایران است. اگر قصد اجاره یک خانه در ونک را دارید،  گزارش امروز ما را از دست ندهید.
  اگر قصد اجاره یک  واحد در ونک را دارید، یک واحد ۱۵۰ متری ۱۷ ساله که پارکینگ، انباری و آسانسور دارد، با رهن ۵۵۰ میلیون و اجاره ۴۳ میلیون تومان برای اجاره آگهی شده است.
  اگر به دنبال واحد دیگری در ونک هستید، می‌توانید یک خانه ۱۳۰ متری که دو اتاق خواب و انباری، آسانسور و پارکینگ دارد را با پول پیش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و اجاره ۱۰۰ هزار تومانی در ونک کرایه کنید.
  اگر واحد بزرگتری مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری که ۲۵۵ متری و دارای چهار اتاق خواب، پارکینگ، انباری و آسانسور است، با رهن ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون و اجاره ۸ میلیون تومان در ونک برای اجاره قیمت‌‌‌‌‌گذاری شده است.
  همچنین یک واحد دیگری در ونک با متراژ ۱۲۰ متر در حالی که ۶ سال از ساخت آن گذشته، با پول پیش ۷۰۰ میلیون تومان و اجاره ۳۵ میلیون تومان برای اجاره آگهی شده است.
  اگر در ونک به دنبال خانه ۲۱۱ متری هستید، می‌‌‌‌‌توانید یک واحد دارای سه اتاق خواب، انباری و آسانسور را با ودیعه ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در ونک کرایه کنید.
  همچنین یک واحد در ونک با متراژ ۸۵ متر، ۱۲ سال ساخت، دارای دو اتاق خواب، آسانسور و انباری با رهن کامل ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در ونک برای اجاره قیمت‌‌‌‌‌گذاری شده است.
  اگر قصد اجاره یک  واحد کوچکتر در ونک را دارید، یک واحد 66 متری دارای پارکینگ، انباری و آسانسور با رهن 2۵۰ میلیون تومان و اجاره 14 میلیون تومان برای اجاره آگهی شده است. این واحد مناسب خانواده و مجرد است، دارای لابی شیک و مبله ومشاعات بی‌‌‌‌‌نظیر است و قابلیت تبدیل به رهن را دارد.
  در ونک می‌توانید یک خانه 65 متری دارای یک اتاق خواب، آسانسور و بالکن را با پول پیش150 میلیون تومان و اجاره 15میلیون تومان کرایه کنید. این واحد در طبقه اول واقع شده، کف سرامیک،  آشپزخانه اوپن، کولر گازی، شوفاژ، سرویس کامل، یخچال، گاز رومیزی،  غیر قابل تبدیل، بازسازی شده، جهت ساختمان: جنوبی، تأمین‌کننده آب گرم: موتورخانه، گرمایش: شوفاژ - سرویس بهداشتی: فرنگی - جنس کف: سرامیک است.
  همچنین یک واحد دیگری در ونک با متراژ 67 متر یک خوابه، با پول پیش 200 میلیون تومان و اجاره 13 میلیون تومان برای اجاره آگهی شده است. امکانات امنیتی شامل دوربین مداربسته است. آشپزخانه دارای گاز رومیزی، سینک دوقلو، سیستم گرمایشی و سرمایشی: شوفاژ، کولر آبی، پکیج است. سایر امکانات: خواب مستر، برق اضطراری، آنتن مرکزی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، نمای ساختمان: سنگی کف‌‌‌‌‌پوش: سرامیک کابینت: MDF امکانات رفاهی و تفریحی: حیاط مشاع، طبقه: ۱ امکانات: انباری.