ساخت بیش از 28هزار مسکن ملی در شهرهای جدید اصفهان

ساخت بیش از 28هزار مسکن ملی در شهرهای جدید اصفهان

عملیات احداث بیش از ۲۸ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان اصفهان آغاز شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید افزود: بیش از ۴۶۵ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در استان ثبت نام کردند که از این تعداد افزون بر ۲۲۹ هزار نفر برای شهرهای جدید استان و مابقی مربوط به شهرهای بالا و زیر یکصد هزار نفر جمعیت هستند.
علیرضا قاری‌‌‌‌‌‌قرآن ادامه داد: تاکنون پروژه بیش از ۲۸ هزار و ۱۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان (بهارستان، فولادشهر و مجلسی) تخصیص داده شده است.
وی اظهار داشت: پس از پالایش‌ متقاضیان ثبت‌‌‌‌‌نامی برای شهرهای جدید استان ازجمله بهارستان، مجلسی و فولادشهر، بیش از ۶۸ هزار نفر حائز شرایط فعال شناخته شدند که از این تعداد بالغ از ۵۵ هزار نفر مربوط به شهر جدید بهارستان، افزون بر ۱۱ هزار و ۹۰۰ نفر مربوط به شهر جدید فولادشهر و ۹۵۰نفر مربوط به شهر جدید مجلسی بودند. تاکنون بیش از ۶۴ هزار و ۸۰۰ نفر از متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان تأیید نهایی تجمعی شده و از این تعداد نیز افزون بر ۳۰ هزار و ۸۰۰ نفر اقدام به افتتاح حساب کرده‌اند. افزون بر ۲۹ هزار و ۵۰۰ متقاضی در این شهرها دارای آورده بیش از ۴۰ میلیون تومان هستند.