افزایش تسهیلات مسکن به 800میلیون تومان 

افزایش تسهیلات مسکن به 800میلیون تومان 

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اقدام مثبت دولت سیزدهم در حوزه مسکن را پرداخت تسهیلات بانکی بدون سپرده‌گذاری یا نیاز به خرید اوراق مشارکت عنوان کرد و گفت: امروز به بخش خصوصی تسهیلات ۳۵۰ و ۵۵۰ میلیون تومانی پرداخت می‌شود و در شورای عالی مسکن نیز مصوب شده تا تسهیلات به ۸۰۰ میلیون تومان افزایش یابد.
رامین الماسی گفت: در دولت سیزدهم ۱۰ هزار قطعه زمین به محدوده روستاهای نزدیک شهرها اضافه شد و هدف این کار، مهاجرت معکوس و استفاده از هر ۲ مزایای زندگی شهری و روستایی است. ضمن اینکه اضافه کردن ۱۰ هزار قطعه زمین دیگر نیز در دست اقدام است.
الماسی مجموع این ۲۰ هزار قطعه را هزار و ۳۵۳ هکتار اعلام کرد و گفت: ما عنوان این طرح را دهکده شهری گذاشته‌ایم و متقاضیان نهضت ملی مسکن می‌توانند برای قطعات ۳۵۰ و ۵۰۰ متری روستایی تقاضا داشته باشند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه نظارت بر بنگاه‌های معاملات ملکی را از دیگر اقدامات حوزه مسکن در دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: ۲۰۰ بنگاه در مرحله ارشاد یا پلمب قرار گرفته‌اند ضمن اینکه با راه اندازی سامانه خودنویس موجر و مستاجر دیگر به سادگی می‌توانند بین خودشان قرارداد را امضا و منعقد کنند.