اجاره‌خانه در مشهد برای تاسوعا و عاشورا 

اجاره‌خانه در مشهد برای تاسوعا و عاشورا 

در ایام محرم و صفر حال‌وهوای مشهد با دیگر شهرها متفاوت است و سیل زائران و مسافران همه هزینه‌ها از جمله قیمت اجاره روزانه خانه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد؛ به عبارتی در ایام عزاداری، قیمت اجاره روزانه سوئیت و خانه در مشهد، افزایش پیدا می‌کند.
کاماپرس در این گزارش کرایه خانه‌های نقلی در مشهد تا شبی 500 هزار تومان را بررسی می‌کند.
 با چرخی ساده در سایت‌های اجاره خانه در مشهد می‌بینیم، مسافرخانه‌ای، سوئیت‌های 20 متری خود را برای اجاره آگهی کرده است. فضای داخلی آن به صورت دربست در اختیار مسافران خواهد بود و تا سه نفر هم ظرفیت دارد. البته این مسافرخانه فاقد پارکینگ است. همچنین بر اساس مکان جغرافیایی این مسافرخانه با استفاده از ایستگاه مترو و تاکسی نزدیک اقامتگاه رفت‌وآمد آسانی هم برای مسافران وجود خواهد داشت، این مکان را با شبی 535 هزار می‌توان اجاره کرد.
 سوئیت دیگری در مرکز شهر مشهد با همین قیمت‌ها اجاره داده می‌شود. این خانه بین 3 تا 4 نفر ظرفیت دارد و در طبقه همکف است. تمام امکانات رفاهی و دسترسی‌ها مثل سوپر مارکت، قصابی، خودپرداز و درمانگاه پنچ دقیقه با این اقامتگاه فاصله دارد. این مکان فاقد پارکینگ است، این سوئیت با نرخ روزانه 590 هزار تومان برای اجاره آگهی شده است.
 واحد مبله‌ دیگر در نزدیکی بلوار وحدت به صورت روزانه اجاره داده می‌شود. نمای ظاهری این ساختمان آجری و سوئیت در طبقه دوم دارای دو تخت خواب با ظرفیت چهار نفر طراحی شده. این سوئیت را که در نزدیکی حرم قرار دارد و دارای دسترس خوب محلی است، می‌توان با پرداخت شبی 450 هزار تومان اجاره کرد.
 در نزدیکی مسجد گوهرشاد، خانه‌ای در طبقه اول یک ساختمان 50 متری به زائران اجاره داده می‌شود. این خانه بدون پارکینگ و اتاق خواب است و یک حیاط مشترک با دیگر مسافران دارد، ظرفیت این واحد 4 نفر اعلام شده و برای هر شب، 350 هزار تومان باید بپردازید.
 یکی از هتل‌های واقع در خیابان امام‌رضاکه 6 واحد تمیز دارد، سوئیت‌های خود را برای اجاره آگهی کرده. هر واحد علاوه بر پارکینگ، یک آشپزخانه به همراه ظروف مورد نیاز هم دارد. این واحدهای دو تخته بین 3 الی 4 نفر ظرفیت دارد و روزهای عادی 500 هزار تومان به مسافران اجاره داده می‌شود.
 نزدیک به خیابان‌های حرم، ساختمانی با 8 سوئیت به مسافران اجاره داده می‌شود. هر واحد یک الی دو اتاق خواب دارد و تمام ملزومات بهداشتی در این واحدها رعایت می‌شود. همچنین این مجموعه امکان همکاری با کاروان و تورهای زیارتی را هم دارد. واحدها بین دو تا هفت نفر ظرفیت دارند و در تمام روزهای سال می‌توان با پرداخت روزانه 400 هزار تومان این سوئیت را اجاره کرد.