استفاده از سازندگان بومی در نهضت ملی مسکن گلستان 

استفاده از سازندگان بومی در نهضت ملی مسکن گلستان 

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در جلسه تخصصی با انجمن پیمانکاران استان گفت: تمام تلاش‌مان را برای استفاده از ظرفیت سازندگان بومی در پروژه‌های استان به ویژه نهضت ملی مسکن خواهیم کرد.
جلسه تخصصی مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با انجمن پیمانکاران استان با رویکرد هم افزایی بین انجمن‌های تخصصی و مدیران اجرایی به ریاست سید محمد حسینی مدیرکل راه و شهرسازی گلستان برگزار شد.
سید محمد حسینی مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در این جلسه اظهار کرد: همکاری با پیمانکاران و سازندگان بومی و تسهیل گری در استفاده از ظرفیت سازندگان بومی در پروژه‌های عمرانی استان همواره اصلی ترین دغدغه ما بوده است.
وی افزود: سازندگان و پیمانکاران بازوی دولت در احداث پروژه‌های عمرانی هستند.
رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: با همراهی بین انجمن‌های تخصصی و مدیران اجرایی نسبت به رفع چالش ها اقدام خواهیم کرد.
حسینی همچنین گفت: از ظرفیت انبوه‌سازان بومی در پروژه‌های آماده‌سازی سایت‌های مسکن، تامین خدمات روبنایی و محوطه‌سازی پروژه‌های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن استفاده خواهیم کرد.
وی افزود: جهش تولید مسکن قانونی است که در دولت سیزدهم مصوب شده و در دولت چهاردم تکمیل می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در ادامه اظهار کرد: وابستگی استان به نیروهای غیربومی مانع بزرگی برای توسعه استان بوده و تمام تلاش‌مان را برای استفاده از ظرفیت داخلی در پروژه‌های استان می‌کنیم.
حسینی همچنین تصریح کرد: در حال حاضر در تمامی پروژه‌های فعال ما در حوزه راهسازی از ظرفیت پیمانکاران بومی استان استفاده شده است.