نامه اعتراضی چمران درباره برگزاری نمایشگاه ساختمان

نامه اعتراضی چمران درباره برگزاری نمایشگاه ساختمان

رئیس شورای شهر تهران در اعتراض به برگزاری نمایشگاه پرمخاطب ساختمان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی در سئول، نامه اعتراضی به وزیر صمت نوشته است.
رئیس شورای شهر از تصمیم وزارت صمت و سازمان توسعه تجارت برای برگزاری نمایشگاه پرمخاطب ساختمان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی در سئول انتقاد کرده است.
رئیس شورای شهر، علت این انتقاد را تمکین نکردن وزارت صمت و سازمان توسعه تجارت از دستور دادستان و سازمان بازرسی و سایر دستگاه‌های اجرایی کشور دانسته و پایبند نبودن به توافق برگزاری نمایشگاه ساختمان در شهر آفتاب و صدور مجوز نمایشگاه ساختمان برای اتاق تعاون را موجب نارضایتی شهروندان و مخاطرات فراوان پس از آن می‌داند.
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی سال پیش از حذف نمایشگاه ساختمان از تقویم خبر داده بود، اما در اواخر بهار امسال این نمایشگاه در مهر ماه و حالا پس از فشار‌های شورای شهر به شهریور ماه موکول شده، در حالی که شورای شهر از اساس با برگزاری آن مخالف است. اما نکته قابل توجه، سکوت رئیس سازمان توسعه تجارت است که متولی صدور مجوز برگزاری نمایشگاه‌ها است، اما درخصوص مخاطرات نمایشگاه ساختمان کمترین اعلام موضع را نداشته است.