احداث 168واحد نهضت ملی مسکن در آزادشهر 

احداث 168واحد نهضت ملی مسکن در آزادشهر 

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان، از مراحل مختلف ساخت مسکن در آزادشهر خبر داد و گفت: در قالب طرح نهضت ملی مسکن ۱۶۸ واحد مسکونی در آزادشهر در حال احداث است.
اسداله پناه‌یزدان اظهار کرد: در شهرستان آزادشهر بیش از ۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد حدود پنج هزار و ۶۰۵ متقاضی واجد شرایط هستند. با توجه به عرصه‌های تامین شده سازمان ملی زمین و مسکن در شهر آزادشهر دو پروژه ۹۶ و ۷۲ واحدی در این شهرستان در حال احداث است. پروژه ۷۲ واحدی این شهرستان که به صورت گروه‌ساخت در حال احداث بوده در مراحل مختلف ساخت اعم از سفت‌کاری و نازک‌کاری و آماده بهره‌برداری قرار دارد. برخی از واحدها دارای پیشرفت ۱۰۰ درصدی بوده و نیاز به همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان جهت برقراری انشعابات دائمی هستند. با کلنگ‌زنی صورت پذیرفته توسط استاندار، عملیات اجرایی سایت شهید جمهور با ظرفیت ۹۶ واحد مسکونی در 6 بلوک ۱۶ واحدی در عرصه یک هکتاری شروع شده و اکنون در مرحله اجرا فونداسیون و ستون‌های همکف است.
پناه‌یزدان تصریح کرد: با اهتمام بانک‌های استان در تخصیص تسهیلات به پروژه و همت سازنده توانمند استانی، پروژه مذکور به سرعت تکمیل و تحویل شهروندان آزادشهری خواهد شد.