عبور روستاهای گیلان از سهمیه نهضت ملی  مسکن  

عبور روستاهای گیلان از سهمیه نهضت ملی  مسکن  

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از تکمیل ۳۷۳۵ واحد از مجموع سهمیه ۹۰۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در روستاهای استان خبر داد و عنوان کرد: شاهد روند خوب پروژه ها هستیم.
حامد دائمی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای سیاست های دولت و تکالیف قانونی، اقداماتی را در شهرها و روستاها انجام می دهد، اظهار کرد: یکی از برنامه های شاخص بنیاد مسکن گیلان در هفته دولت سال جاری، بهره برداری از واحدهای نهضت ملی مسکن در روستاهاست.
وی سهمیه نهضت ملی مسکن در روستاهای گیلان در بازه ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را ۹۰۰۰ واحد دانست و افزود: ۱۲ هزار و ۵۳۲ متقاضی واجد شرایط را در راستای خودمالکی شناسایی و به بانک های عامل معرفی کردیم که تحقق ۱۳۰ درصدی را نشان می دهد؛ از این تعداد ۸۱۸۲ نفر موفق به عقد قرارداد با ۹ بانک عامل شده اند.
مدیرکل بنیاد مسکن گیلان، با بیان اینکه ۷۹۴۲ واحد در مرحله فونداسیون، ۶۸۰۵ واحد در مرحله اسکلت و سقف و ۵۳۶۵ واحد در مرحله سفت کاری است، گفت: ۱۳۲۱ واحد را در روستاهای استان با اعتبار ۵۶۷ میلیارد تومانی به اتمام رساندیم که ۲۶۴ میلیارد تومان آن تسهیلات کم بهره و ۳۰۲ میلیارد تومان آن آورده مردم بوده است.
دائمی، از تکمیل ۳۷۳۵ واحد از مجموع سهمیه ۹۰۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در روستاهای گیلان خبر داد و عنوان کرد: شاهد روند خوب پروژه ها هستیم که فراتر از سهمیه تعیین شده است.