تحقق90 درصد بودجه ۶ ماهه نخست شهرداری تهران

تحقق90 درصد بودجه ۶ ماهه نخست شهرداری تهران

خزانه‌‌دار شورای شهر تهران از تحقق۹۰ درصد بودجه ۶ ماهه نخست سال جاری شهرداری تهران خبر داد.
به گزارش ایسنا، حبیب کاشانی در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در ارائه گزارش حساب درآمد و هزینه شهرداری تهران در ۶ ماه ابتدایی سال جاری، گفت: بودجه امسال ۷۵ هزار و ۹۹۰ میلیارد تومان است که در ۶ ماه ابتدایی سال ۳۴ هزار و ۸۲۹ میلیارد تومان نسبت وصولی به کل بودجه مصوب ۴۵.۸۳ درصد بوده است که درمجموع ۹۰ درصد بودجه ۶ ماهه محقق شده است.
وی با بیان اینکه از ۳۴ هزار و ۸۲۹ میلیارد تومان عملکرد نقد و غیرنقد۳۳ هزار و ۱۷۳ میلیارد تومان عملکرد نقد و یک هزار و ۶۵۶ میلیارد تومان عملکرد غیرنقد بوده است، افزود: در فصل درآمدها باید در ۶ ماه نخست سال ۳۲ هزار و ۶۳۰ میلیارد تومان درآمد محقق می‌‌شد که ۳۲هزار و ۷۹۳ میلیارد تومان درآمد کسب شده و در درآمدهای نقدی بالای۱۰۰ درصد پول دریافت کرده‌‌ایم.
وی ادامه داد: در بخش منابع حاصل از واگذاری دارایی‌های سرمایه‌‌ای باید بیش از ۹۱۲ میلیارد تومان وصول شود که باید سه هزار و ۳۷۱ میلیارد تومان باشد و ۲۷ درصد مبلغ مصوب را به خود اختصاص می‌‌دهد. در منابع حاصل از واگذاری دارایی‌های مالی نیز باید دو هزار و ۲۷۱ میلیارد تومان وصول می‌شد که هزار و ۱۲۳ میلیارد تومان معادل ۴۱ درصد محقق شده است.