افزایش32 درصدی سرمایه گذاری‌های «ومهان»

افزایش32 درصدی سرمایه گذاری‌های «ومهان»

مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری گروه توسعه مالی مهر آیندگان در این دوره ماهانه برابر با ۱۲ هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان بوده است.
گروه توسعه مالی مهر آیندگان با سرمایه ثبت شده ۳ هزار میلیارد تومانی و ارزش بازار ۲۲ هزار و ۲۹۰ میلیارد تومانی، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری خود را در سامانه کدال منتشر کرد؛ سرمایه‌گذاری انجام‌شده از سوی گروه توسعه مالی مهر آیندگان در شهریورماه مربوط به شرکت‌های فعال در بازار سرمایه و شرکت‌های خارج از بورس بود.
مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری «ومهان» در این دوره ماهانه برابر با ۱۲ هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان بوده است؛ گروه توسعه مالی مهر آیندگان بیشترین سرمایه‌گذاری خود را در شرکت‌هایی انجام داد که در بازار سرمایه حضور داشتند. میزان سرمایه‌گذاری «ومهان» در شرکت‌های خارج از بورس برابر با ۲ هزار و ۱۶۶ و شرکت‌های پذیرفته شده در بورس ۱۰ هزار و ۱۰۵ میلیارد تومان بود. عمده سرمایه‌گذاری «ومهان» در شهریورماه مربوط به بخش‌های فرآورده‌های نفتی، کک، سوخت هسته‌ای و انبوه‌سازی، املاک و مستغلات بوده است.
گروه توسعه مالی مهر آیندگان، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۲ (سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۲) در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های خود را بالغ ‌بر ۳۴ هزار و ۲۷۸ میلیارد تومان به ثبت رساند که نسبت به بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها رشد ۲۳۹ درصدی را به همراه داشت.