رشد 81 درصدی درآمد‌ «تپسی» 

رشد 81 درصدی درآمد‌ «تپسی» 

شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس میزان درآمدی که در سومین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت، ۱۴۶ میلیارد تومان بوده است.
شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس با سرمایه ثبت‌شده ۲۴۶ میلیارد تومانی و ارزش بازار یک هزار و ۸۴۰ میلیارد تومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد، توانست از بخش‌های سوءپیشینه سفیران، جریمه سفیر و مسافر متخلف، راه‌اندازی مجدد، سرویس تلفنی، کمیسیون دریافتی از سفیران و سایر درآمد کسب کند.
شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس، میزان درآمدی که در سومین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت، ۱۴۶ میلیارد تومان بوده است. میزان درآمدی که این شرکت در خردادماه از خدمات خود شناسایی کرد، نزدیک به ۱۰ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۸۱ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این شرکت استارتاپی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۷۶ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.
بیشترین درآمد ماهانه‌ای که «تپسی» در آذرماه شناسایی کرد، مربوط به بخش «کمیسیون دریافتی از سفیران» با مبلغی در حدود ۹۲ میلیارد تومان بود، این بخش نسبت به ماه گذشته رشد ۴ درصدی را به دنبال داشت.