قیمت آپارتمان 90 متری در خیابان «هنگام»

قیمت آپارتمان 90 متری در خیابان «هنگام»

خیابان هنگام در نزدیکی پارک جنگلی لویزان، شیان و یاس فاطمی قرار دارد، برای همین شاید بتوان گفت، «هنگام» جزو خیابان‌های خوب تهران محسوب می‌شود. چون علاوه بر نزدیکی با طبیعت وسط شهر، دارای دسترسی خوب محلی هم است.
کاماپرس در این گزارش هزینه آپارتمان 90 متری در خیابان هنگام را بررسی می‌کند.
 در حوالی خیابان هنگام خانه‌ای 86 متری، با دو اتاق خواب، پارکینگ و انباری آگهی شده است. نمای این خانه و کف تمام واحدها دارای کفپوش و نمای سنگ است. از دیگر امکانات این خانه می‌توان به آسانسور،  دوربین مداربسته،تراس، درب ضدسرقت و سیستم تهویه هوا اشاره کرد. در هر طبقه از این ساختمان دو واحد ساخته شده و این خانه در طبقه سوم قرار دارد. خانه‌ مذکور متری 95 میلیون فروخته می‌شود که جمع کل آن 8 میلیارد و 170 میلیون تومان خواهد شد.
 خانه دیگری در همان اطراف به فروش می‌رسد. این خانه 87 متری، دو اتاق خواب و نمای کاملا سنگ دارد. این ساختمان پنچ طبقه و هر طبقه هم دارای چهار واحد است. از دیگر امکانات این خانه‌ 17 سال ساخت باید به سیستم گرمایشی و سرمایشی، کابینت‌ ام‌دی‌اف، دوربین مداربسته، پارکینگ، انباری و حمام مستر اشاره کرد. طبق آگهی این آپارتمان بسیار خوش‌نقشه بدون یک سانت پرتی، با نورگیر عالی و 36 متر پذیرایی، 6 میلیارد و 800 میلیون تومان فروخته می‌شود که حدودا متری 78 میلیون ارزش دارد.
 با چرخی در بین آگهی‌های فروش منطقه هنگام، خانه‌ 86 متری دیگری به چشم می‌خورد. این خانه‌ دو خوابه دارای پارکینگ، انباری و آسانسور است. دیوارهای داخل خانه همه با کاغذ دیواری دیزاین شده. این خانه علاوه بر سیستم گرمایشی و سرمایشی، درب ضدسرقت و حمام مستر، دوربین‌های مداربسته‌ سراسری در ساختمان است. این ساختمان 16 سال ساخت، دارای پنچ طبقه است که در هر طبقه چهار واحد قرار دارد. این خانه متری 85 میلیون و در کل حدود 7 میلیارد و 300 میلیون تومان آگهی شده است.
 خانه‌ای 92 متری به صورت فروش فوری در همین حوالی آگهی شده است. این خانه دو خوابه با قدمت 30 سال ساخت است. از امکانات این واحد می‌توان به کابینت فلزی، آجرنمای گری و پارکینگ اشاره کرد. این خانه در طبقه دوم یک ساختمان سه‌طبقه‌ قرار دارد و در هر طبقه هم دو واحد وجود دارد. این خانه زیر قیمت و متری 66 میلیون تومان است که برای خرید آن باید حدود 6 میلیارد تومان هزینه کنید.
 یکی از واحد‌های همین حوالی با 90 متر، بازسازی شده دو خواب و دارای پارکینگ و انباری و در طبقه سوم ساختمان برای فروش آگهی شده است. این خانه‌ 30 ساله، دارای کابینت ممبران، کف سرامیک، گاز رومیزی و کاغذ دیواری است. هر متر از این خانه 78 میلیون تومان قیمت دارد که ارزش کلی آن 7 میلیارد تومان خواهد بود.