چرا خرید ویلا در نوشهر گران است؟

چرا خرید ویلا در نوشهر گران است؟

شهر نوشهر در غرب استان مازندران واقع شده است. خرید ویلا در نوشهر می‌تواند جنگلی، ساحلی، کوهستانی یا شهری باشد؛ یعنی به لحاظ موقعیت ممکن است در دامنه کوه، ارتفاعات، رو به ساحل یا رو به جنگل بنا شده باشد، اما در میان تمامی این موارد ویلای ساحلی از ارزش بیشتری برخوردار است.
کاماپرس در این گزارش به بررسی مزایای خرید ویلای ساحلی و جنگلی همچنین عوامل مؤثر بر قیمت خرید ویلا در نوشهر می‌پردازد.
موقعیت جغرافیایی عالی: ویلای ساحلی از دسترسی بهتری به نسبت ویلا جنگلی برخوردار است؛ چراکه به مراکز شهری نزدیکتر است. ویلای ساحلی در نوشهر و رویان به علت موقعیت خاص جغرافیایی و نزدیک بودن جاده تا ساحل، دسترسی عالی دارد.
طبقه اجتماعی برابر: به علت قیمت بالای خرید ویلا در نوشهر معمولا خریداران این ویلاها در طبقات اجتماعی یکسانی قرار دارند و از مناطق شناخته‌شده و بالا شهر کلان‌شهرهای دیگر به نوشهر آمده‌اند.
دسترسی آسان به دریا: در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید از چشم‌انداز و همچنین آب‌وهوای مطبوع کنار ساحل لذت ببرید چراکه هیچ محدودیتی ندارید.
امنیت بالا: معمولا ویلاهای ساحلی در نوشهر و رویان داخل شهرک‌های ساحلی قرار دارند که دارای نگهبانی ۲۴ ساعته هستند. شهرک‌ها مجاز به دیوارکشی سمت ساحل نیستند و محدودیت قانونی دارند، اما باوجود نگهبان، امنیت شهرک تضمین‌شده است.
متراژ بالای زمین: یکی از مهم‌ترین دلایل خرید ویلا در نوشهر، استفاده از حیاط بزرگ، سرسبز و مستقل در ویلا است؛ چراکه قصد فرار از هیاهوی زندگی در کلان‌شهرها و زندگی آپارتمان‌نشینی را دارند. 
قیمت پایین: قیمت تمام‌شده ویلای جنگلی به نسبت ویلای ساحلی در نوشهر بسیار پایین‌تر است. شما با بودجه یکسان ویلای جنگلی با متراژ بالاتری را می‌توانید به نسبت ویلای ساحلی خریداری کنید.
چشم‌انداز زیبا به جنگل: همیشه خرید ویلا در نوشهر، چشم‌اندازی سرسبز از جنگل را در ذهن ما تداعی می‌کند. تغییر فصل در شمال با تغییر رنگ درختان جنگلی همراه است و شما با خرید ویلای جنگلی در نوشهر همیشه تصویری جدید از شمال را شاهد خواهید بود.
آب‌وهوای بدون رطوبت: رطوبت و هوای شرجی شمال معمولا در فضای جنگلی و با فاصله گرفتن از دریا کم می‌شود. ویلای جنگلی به علت قرار گرفتن در ارتفاع به‌ویژه در منطقه رویان و نوشهر از آب‌وهوای بهتری بهره‌مند است.
نوع ویلا: انواع ویلاهای کانسکی، باغ‌ویلا، ویلاهای شهرکی، ویلای ساحلی و ویلای جنگلی قیمت‌های متفاوتی خواهند داشت. معمولا باغ‌ویلاها پر طرفدارترین هستند که خریدوفروش آن‌ها نیز آسان است.
موقعیت مکانی ویلا: ویلاهای بافت شهری، ساحلی، جنگلی و روستایی از نظر قیمت با یکدیگر تفاوت دارند. ویلاهای ساحلی گران‌ترین نوع ویلا بوده و فرصتی برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شوند.