پیشرفت 85 درصدی نهضت ملی مسکن در شهرضا 

پیشرفت 85 درصدی نهضت ملی مسکن در شهرضا 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا گفت: اولین پروژه طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان شهرضا با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی، در حال اجرا است.
محمدحسن نادری اظهار کرد: با مشارکت بنیاد مسکن شهرستان، پروژه ۳۷۷ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در دو سایت شمالی و جنوبی در حال ساخت است.
وی افزود: بر این اساس اولین پروژه طرح نهضت ملی در شهرضا با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی، در دست اجرا قرار دارد. ۱۵ هزار و ۹۱۶ نفر در شهرستان شهرضا متقاضی طرح نهضت ملی مسکن بودند. از این تعداد، هزار و ۲۳۴ نفر تأیید نهایی شدند و ۱۳۶ نفر متقاضی نیز در انتظار تأیید استعلام هستند. به گفته نادری، تاکنون هزار و ۴۳۵ نفر از متقاضیان این طرح انصراف داده‌اند و ۹۶۲ متقاضی هم در انتظار بررسی هستند. در حوزه املاک و حقوقی، واگذاری سه قطعه زمین خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که توسط شرکت تعاونی مسکن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست.
وی گفت: فاز ۵ و ۶ مسکن‌‌سازی شهرستان شهرضا ویژه متقاضیان طرح نهضت ملی، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و اقشار ویژه ازجمله خانواده شهدا و ایثارگران، طرح کلی آن آماده شده و به تصویب رسیده و با پیشرفت ۴۰ درصدی آماده‌‌سازی زمین و خیابان‌‌کشی شده است.