اجرای قانونمند انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی گلستان 

اجرای قانونمند انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی گلستان 

مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسی گلستان، در جلسه هم اندیشی اعضای هیئت نظارت و هیئت اجرای دهمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان گلستان گفت: در برگزاری انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی فراتر از قانون گام بر نداشته و هیچ ترسی برای اجرای قانون در این فرآیند نداریم.
سیدمحمد حسینی اظهار کرد: با همدلی، وحدت و انسجام بین اعضا شاهد انتخابات سالم و پرشور خواهیم بود. اعضای هیئت نظارت و هئیت اجرایی با درایت خود حاشیه‌ها را از انتخابات دور می‌کنند.
حسینی ادامه داد: هیئت نظارت با برهم زنندگان نظم برگزاری انتخابات برخورد جدی خواهد کرد. به هیچ عنوان فراتر از قانون گام برنداشته و هیچ ترسی برای اجرای قانون در انتخابات نداریم.
وی تصریح کرد: امید است با برگزاری انتخابات سالم و پرشور، شاهد تولید مسکن‌های باکیفیت و ارزان قیمت در استان باشیم.
حسینی گفت: ۹۳ نفر از جامعه مهندسی گلستان در انتخابات شرکت کرده که از این تعداد ۴۹ نفر از گروه عمران، ۱۲ نفر گروه معماری و شهرسازی و ۲۷ نفر از مهندسین گروه برق و مکانیک به طور قطعی ثبت‌‌‌نام کرده‌‌‌اند. در ادامه این جلسه، اعضای هیئت نظارت و هیئت اجرایی دهمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان گلستان گزارشی از اقدامات انجام شده در فرایند ثبت‌‌‌نام ارائه کردند.