رشد چشمگیر سولانا تکرار می‌شود؟

رشد چشمگیر سولانا تکرار می‌شود؟

سولانا (SOL) در سال ۲۰۲۴ شروعی خیره‌کننده داشت و افزایش حدود ۱۰ برابری را نسبت به اواخر سال ۲۰۲۳ تجربه کرد. سؤالی که اکنون به وجود می‌آید، این است که با توجه به این رشد چشمگیر، آیا هنوز هم می‌توان به جهش قیمتی این ارز دیجیتال امیدوار بود؟
به نظر می‌رسد، سرمایه‌گذارانی که به دنبال یک بازده ۱۰ برابری دیگر هستند، به بخش میم‌کوین‌ها و گیم‌فای (GameFi) روی آورده‌اند. میم‌کوین ماگ‌ (MOG) یکی از معدود توکن‌هایی است که ارزش خود را در طول رکود اخیر بازار از دست نداده است.
در همین حال، توکن گیم‌فای رول‌بک (RBLK) علی‌رغم اینکه در مرحله پیش‌فروش قرار دارد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسب بازده چشمگیر محسوب می‌شود و تحلیلگران رشد ۱۰ الی ۱۰۰ برابری آن را تا پایان سال جاری پیش‌بینی می‌کنند.
بررسی شرایط سولانا نشان می‌دهد قیمت این توکن پس از رشد تا بیش از ۲۰۰ دلار در سال جدید، اصلاح گسترده‌ای را تجربه کرد و تا ۱۵۰ دلار کاهش یافت.
با این حال عملکرد آن در نزول اخیر بازار کریپتو از بسیاری از توکن‌های دیگر مطلوب‌تر بوده است. باوجود پیش‌بینی راه‌اندازی احتمالی صندوق‌ ETF اسپات این ارز دیجیتال، تحلیلگران تکرار دستاورد ابتدای سال ۲۰۲۴ را برای سولانا بعید می‌دانند.