خرید ویلا در «عباس‌آباد» مازندران 

خرید ویلا در «عباس‌آباد» مازندران 

یکی از شهرهای شمالی که همیشه طرفداران زیادی برای اقامت و تفریح دارد، «عباس‌آباد« مازندران است. 
عباس‌آباد به دلیل امکانات رفاهی زیاد و متنوع، همیشه جایگاه ویژه و خاصی در بین گردشگران و علاقه‌مندان به طبیعت داشته است. فاصله عباس‌آباد تا دریا بسیار کم بوده و می‌توان هنگام سفر به این شهر زیبا از دریا و سواحل و جاهای دیدنی نیز لذت برد. بودجه خرید ویلا در عباس‌آباد بسته به امکانات و موقعیت جغرافیایی متغیر است. این شهر از شمال به دریای خزر، از جنوب به شهرستان کلاردشت، از غرب به شهر نشتارود و از شرق به شهر سلمان‌شهر (متل قو یا ساقی کلایه سابق) متصل می‌شود. 
شهر عباس‌آباد براساس آخرین سرشماری جمعیتی بالغ بر ۱۳٫۴۸۲ نفر را دارد. مردم عباس‌آباد از قومیت طبری هستند که ریشه در قوم آمارد و قوم تپوری دارند و به زبان طبری (مازندرانی) با گویش کلارستاقی صحبت می‌کنند. همچنین شهرهای کلارآباد و سلمانشهر زیر مجموعه اداری آن هستند.
به گزارش کاماپرس، ویژگی‌های خاص طبیعی و دسترسی مطلوب، ویلاهای این منطقه را به یکی از پرتقاضاترین املاک در مازندران تبدیل کرده است.
 شما می‌توانید یک ویلاباغچه مدرن ۱۸۱ متر شهرکی با سند تک‌برگ با متراژ 82 متر بنا را به قیمت 1 میلیارد و 900 میلیون تومن خریداری کنید. این ویلا در شهرکی با نگهبانی دائم قرار داشته و 5 دقیقه تا جنگل و دریا فاصله دارد.
 از سوی دیگر ویلای ۲۷۵ متری داخل عباس‌آباد با فاصله دو دقیقه‌ای تا دریا را با 93 متر بنا به ازای متری 16 میلیون و 970 هزار تومن یا 4 میلیارد و 650 میلیون تومان می‌توانید بخرید. این ملک پارکینگ، انباری و بالکن دارد. کلیدنخورده و ساخت سال 1393 است. از امکانات دیگر این ویلا باغ که در شهرکی با نگهبانی واقع‌ شده است، می‌توان به دو اتاق خواب بزرگ، سرویس ایرانی و فرنگی، باربیکیو و آلاچیق پارکینگ مسقف و سند تک‌برگ 6 ‌دانگ اشاره کرد.
 در عباس‌آباد شما از 1 میلیارد تا بالای 20 میلیارد می‌توانید ویلا خریداری کنید. ملکی با شرایط یک ربع فاصله تا متل‌قو، نزدیک اتوبان اصلی در فاصله با دریا کمتر از ۳ دقیقه، دارای 308 متر زمین سه بر را می‌توانید به قیمت 4 میلیارد و 800 به ازای متری 15 میلیون و 584 هزار تومن خریداری کنید. این ملک ۱۱۰ متر بنای دوخوابه دارد، با سند تک‌برگ ۶ دانگ، دارای تراس و باغچه سرسبز و سیستم اسپلیت و بخاری است.
 ویلا باغچه نیم پیلوت استخردار ۲۰۰ متر شهرکی با سند تک‌برگ به متراژ 200 متر زمین و 100 متر بنا متری 14 میلیون و 500 هزار تومان یعنی 2 میلیارد و 900 میلیون تومن قابل خریداری است. این ملک پارکینگ و انباری و بالکن داشته و 5 دقیقه تا جنگل و 10 دقیقه تا دریا فاصله دارد. ملک مذکور 2 خواب مستر و همه امکانات رفاهی را نیز دارد.