اجاره آپارتمان 70 متری در «ورامین»

اجاره آپارتمان 70 متری در «ورامین»

افزایش قیمت خانه در کلان‌شهرها افراد زیادی را برای خرید و یا رهن و اجاره آپارتمان به سمت شهرهای اطراف سوق داده است. در این میان ورامین نیز به دلیل نزدیکی به تهران تقاضای بالایی دارد و البته قیمت رهن و اجاره آپارتمان در ورامین نیز متاثر از کلان‌شهر تهران، با نوسان بالایی روبه‌رو است. در سال ۱۴۰۰، مجری متروی تهران، از واگذاری دوباره اجرای خط متروی ورامین و پیشوا و اتصال آن به متروی تهران به شرکت مترو خبر داد. 
کشاورزی در اطراف شهر ورامین و در سطح شهر ورامین بسیار رایج است، به طوری که یکی از قطب‌های کشاورزی تهران است. مهم‌ترین محصول کشاورزی منطقه طالبی است. بعد از آن گوجه فرنگی، بادمجان، گندم، جو، انگور، انار و پسته سطح کشت بالایی دارند. 
کاماپرس در این گزارش، قیمت رهن و اجاره آپارتمان 70 متری در ورامین را بررسی کرده است.
 یک واحد آپارتمان ساخت سال 1397 دو خوابه با آسانسور و پارکینگ و انباری واقع در طبقه 4 را می‌توان با 300 میلیون ودیعه و ماهی یک میلیون و 500 هزار تومان اجاره کرد.
 آپارتمان 70متری دیگری در خیابان اسماعیلی ورامین دوخوابه، ساخت 1395 بدون پارکینگ با 200 میلیون پول پیش و ماهی 700 هزار تومان قابل اجاره است. این واحد دارای آسانسور و انباری بوده و دسترسی آسانی به مرکز شهر دارد.
 واحد دیگر ساخت سال 1385 تخلیه آماده اجاره است. این واحد را می‌توان با 200 میلیون ودیعه و ماهی 2 میلیون و 500 هزار تومان اجاره کرد. این واحد آسانسور و پارکینگ و انباری ندارد و تک خواب است. کف سرامیک، کابینت ام‌دی‌اف و کمد دیواری از ویژگی‌های این ملک است.
 یک واحد 70 متری ساخت سال 1390 در طبقه دوم با 350 میلیون تومان قابل رهن کامل است. این واحد آسانسور و پارکینگ ندارد. سرویس بهداشتی داخل حیاط‌خلوت و پشت اتاق‌خواب است و حمام داخل اتاق‌خواب قرار دارد.
 رهن و اجاره آپارتمان 70 متری دیگر ساخت سال 1395 و یک خواب 120 میلیون پیش با ماهی 6 میلیون و 500 هزار تومان آگهی شده است. این واحد آسانسور و انباری نداشته و فقط پارکینگ دارد.
 یک واحد آپارتمان ۷۰ متری ۲ خواب ساخت سال 1390 با پارکینگ و انباری را با ودیعه 100 میلیون تومانی و ماهی 8 میلیون تومان می‌توان اجاره کرد. این واحد طبقه سوم بدون آسانسور است.
 آپارتمان ۷۰ متری ۲ خوابه فرزانگان و مخابرات ورامین ساخت سال 1396 با آسانسور و انباری بدون پارکینگ با 330 میلیون تومان قابل رهن کامل است. کف سرامیک و کابینت ام‌دی‌اف هم دارد.
 آپارتمان 70 متری دیگری در  ورامین با آسانسور و پارکینگ و بدون انباری برای اجاره آگهی شده است. این واحد در طبقه اول واقع‌شده و با 550 میلیون رهن کامل قابل اجاره کردن است.