برخورد با متخلفان زباله به روش یورو2024

برخورد با متخلفان زباله به روش یورو2024

ایالت بادن‌وورتمبرگ از سنسورها همچنین کارت‌های زرد و قرمز برای شناسایی سطل‌های زباله ارگانیک که به‌درستی تفکیک نشده‌اند، کمک خواهد گرفت.
بازی‌های یورو ۲۰۲۴ الهام‌بخش آلمان برای مقابله با متخلفان شهری در رابطه با زباله است. این کشور به دنبال تنبیه ساکنانی است که هنوز فلز، شیشه و پلاستیک را داخل سطل زباله‌های ارگانیک قرار می‌دهند. سطل زباله‌های ارگانیک ایالت بادن‌وورتمبرگ همچنین با نصب حسگرهای کامیونی که اقلام غیرارگانیک را در ظروف نامرتبط تشخیص می‌دهند، از فناوری در این زمینه استفاده خواهد کرد.
استفاده از کارت‌های زرد و قرمز برای نشان دادن اینکه ساکنان درحال انجام نادرست تفکیک زباله هستند، بخشی از دوره مهلت برای ارتقای آگاهی و آموزش بوده است.
اگر در اولین بازرسی آلاینده‌هایی پیدا شد، سطل زباله دوباره خالی می‌شود، اما یک برچسب زرد نیز برای نشان دادن خطا به آن داده می‌شود.  اگر در طول مجموعه دوم تخلفی مشاهده شد، سطل خالی می‌ماند، سپس با یک برچسب قرمز علامت‌گذاری می‌شود.کارت‌های زرد و قرمزی که شهرداری‌ها در این منطقه استفاده می‌کنند، جهت یادآوری هشداری به ساکنان برای انجام کارهای بیشتر و بهتر است.