قیمت رهن و اجاره آپارتمان در فاطمی

قیمت رهن و اجاره آپارتمان در فاطمی

میدان فاطمی یکی از میدان‌های اصلی تهران است که در خیابان فاطمی واقع شده ‌است. ترافیک سنگین خودروها در میدان فاطمی به عنوان یکی از میادین اصلی و پرتردد تهران، علاوه بر تبدیل این میدان به پارکینگ بزرگی از خودرو، مشکلات بسیاری را برای عبور و مرور شهروندان در این منطقه از تهران به دنبال داشته ‌است.
محله فاطمی یکی از محلات مهم و قدیمی تهران است که ادارات دولتی و شرکت‌های خصوصی بسیاری را در خود جای داده و به میدان انقلاب و میدان ولیعصر نیز نزدیک است. از این رو بسیاری از افراد شاغل در این مناطق به فکر اجاره آپارتمان در این محله هستند تا در وقت و هزینه خود برای رسیدن به محل کار صرفه‌‌‌‌‌جویی کنند.
خیابان دکتر فاطمی به مراکز خرید، مراکز درمانی، خطوط حمل و نقل عمومی، پارک‌ها، فضای سبز و کافه و رستوران‌های مختلف دسترسی بسیار خوبی دارد، اما به همین نسبت نیز شلوغ و پر رفت و آمد است.
در این گزارش به بررسی قیمت 5 آپارتمان 60 تا 65 متری در میدان فاطمی پرداخته‌ایم که در ادامه می‌خوانید.
 ودیعه یک آپارتمان 65 متری تک خوابه در فاطمی، 200 میلیون تومان و اجاره ماهیانه آن 18 میلیون تومان است. این آپارتمان که در سال 1383 ساخته شده است، با بازسازی به مشتری تحویل داده می‌شود. آپارتمان ذکرشده فول امکانات بوده و از آسانسور، پارکینگ و انباری بهره می‌برد. این آپارتمان در طبقه چهارم ساختمان واقع شده است.
 یک واحد 63 متری تک خوابه در فاطمی با 200 میلیون تومان ودیعه و پرداخت ماهیانه 15 میلیون تومان اجاره داده می‌شود. این واحد در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه واقع شده و ساخت سال 1389 است. آپارتمان مدنظر بازسازی شده و کاملا نورگیر است. این آپارتمان تک‌‌واحدی ساخته شده و انباری هم دارد.
 قیمت رهن و اجاره آپارتمان یک واحد 65 متری تک خوابه و 7 ساله در فاطمی 200 میلیون تومان و اجاره ماهیانه آن 35 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد آسانسو و انباری دارد و در طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه قرار گرفته است. این آپارتمان مبله بوده و از تجهیزات کامل برخوردار است.
 در محله فاطمی یک واحد 62 متری تک خوابه در حالی که ساخت سال 1392 بوده و در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد، با 200 میلیون تومان ودیعه و پرداخت ماهیانه 13 میلیون تومان اجاره داده می‌شود. از امکانات این واحد نقلی می‌توان به آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد.
 با پرداخت 500 میلیون تومان ودیعه و اجاره ماهیانه 5 میلیون و 500 هزار تومان، می‌توان یک واحد 65 متری با اتاق خواب مستر و انباری را در فاطمی اجاره کرد. این واحد در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه قرار گرفته و خوش‌‌نقشه و دلباز است. آپارتمان ذکرشده تک‌‌واحدی بوده و 10 سال از ساخت آن می‌گذرد.