بهره‌برداری از 27پروژه در منطقه2 

بهره‌برداری از 27پروژه در منطقه2 

شهردار منطقه ۲ تهران از بهره‌برداری از ۲۷ پروژه با اعتبار بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان در سطح این منطقه خبر داد.
به گزارش ایسنا، مهدی صالحی گفت: در این پویش «امید و افتخار» فرصت مناسبی فراهم شده است تا گزارشی از اقدامات انجام شده در سطح منطقه ۲ به شهروندان ارائه کنیم. در طول یک سال گذشته افتتاح‌هایی در سطح منطقه انجام شد که گزارش آن به مردم داده نشد. در حقیقت ۱۰ پویش امید و افتخار با مشارکت منطقه ۲ برگزار شد و پروژه‌های مختلفی در حوزه خدمات شهری، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی به بهره‌برداری رسید؛ اما برخی از آنها به درستی برای مردم تبیین و گزارش نشد.
وی ادامه داد: در حوزه ترافیک در توسعه حمل و نقل عمومی ‌و اصلاح هندسی معابر اقدامات خوبی انجام شد، به شکلی که غیر از نوسازی ایستگاه‌ها، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی با ۳۵ دستگاه اتوبوس جدید انجام شد و این روند ادامه پیدا خواهد کرد. همچنین اصلاح هندسی میدان‌های شهید تیموری، صنعت و کوثر انجام شد که مورد رضایت شهروندان قرار گرفت و گره‌های ترافیکی ‌۲۵ محل حل و فصل شد.
شهردار منطقه ۲ تأکید کرد: اسکان کارگری در منطقه، احداث و نصب المان‌های زیباسازی و همچنین اصلاحاتی در حوزه زیباسازی در محور ستارخان از جمله اقداماتی بود که در حوزه خدمات شهری منطقه ۲ انجام شد. احداث سوله ورزشی پونک نیز از جمله مطالبات چندین ساله اهالی محل بود که انجام شد.