رشد 70درصدی سود خالص «ومهان»

رشد 70درصدی سود خالص «ومهان»

سود عملیاتی «ومهان» به مبلغ ۴ هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان، در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، بیش از یک هزار و ۹۸۳ میلیارد تومان افزایش داشته است.
شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان با سرمایه ثبت‌شده ۳۰ هزار میلیارد تومانی و ارزش بازار بیش از ۲۲ هزار میلیاردی در گزارش میاندوره‌ای۶ ماهه خود از تحقق سود خالص ۳ هزار و ۹۱۳ میلیاردی خود خبر داده است. 
«ومهان» در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری موفق به کسب درآمد عملیاتی۴ هزار و ۴۹۱ میلیارد تومانی شده است که این میزان نسبت به دوره مالی مشابه سال گذشته با رشد ۸۰ درصدی همراه بوده است.
پس از کسر هزینه‌های عملیاتی و هزینه‌های فروش، ادرای و عمومی؛ سود عملیاتی این شرکت به مبلغ ۴ هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان حاصل می‌شود که در مقایسه با دوره مشابه سال ۱۴۰۱، بیش از یک هزار و ۹۸۳ میلیارد تومان افزایش داشته است.
پس از کسر هزینه‌های مالی، سود خالص شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان به مبلغ ۳ هزار و ۹۱۳ میلیارد تومان به دست می‌آید که نسبت به دوره مشابه سال گذشته، با رشدی۷۱ درصدی، معادل یک هزار و ۶۲۳ میلیارد تومانی همراه بوده است.
با نگاهی دقیق‌تر به‌صورت وضعیت‌های مالی «ومهان» می‌توان دریافت که این شرکت موفق به تحقق یک هزار و ۳۰۵ ریال سود خالص به‌ازای هر سهم شده است که نسبت به ۶ ماهه منتهی به شهریور ۱۴۰۱، رشد ۵۳ درصدی داشته است.