افزایش علاقه سرمایه‌گذاران بزرگ به ریپل

افزایش علاقه سرمایه‌گذاران بزرگ به ریپل

پس از انتشار اخباری مبنی بر تأخیر SEC در تصمیم‌گیری در مورد دو ETF بیت کوین دیگر، ریپل (XRP)، پنجمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، همراه با بقیه ارزهای دیجیتال شاهد افت قیمت خود است.
قیمت ریپل با ۱.۸۵ درصد کاهش به ۰.۶ دلار در زمان نگارش این خبر رسیده که با روند کلی بازار ارزهای دیجیتال مطابقت دارد. با کاهش فعلی،XRP  اولین هفته ضرر خود را از اکتبر ثبت می‌کند.
به گفته علی مارتینز، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، قیمت این دارایی کریپتو در ۱۰ روز گذشته ۱۸ درصد کاهش یافته است. با وجود این افت قیمتی، علی متوجه افزایش معاملات نهنگ‌ها و همچنین دارایی آنها شده است. او اضافه می‌کند که این علاقه فزاینده از سوی بازیگران اصلی می‌تواند نویدبخش بهبود قیمت برای XRP باشد.
علی در توییت دیگری اعلام کرد که شاخص TD Sequential، سیگنال خرید را در نمودار چهار ساعته XRP نشان می‌دهد که ممکن است به بازگشت قیمت این ارز دیجیتال به ۰.۶۳ دلار یا احتمالاً ۰.۶۷ دلار منجر شود. اگر این اتفاق بیفتد،XRP  ممکن است ۱۲ درصد افزایش نسبت به قیمت فعلی خود داشته باشد.
شرکت امنیت سایبری Bishop Fox چند ماه پیشیک ممیزی امنیتی گسترده از زنجیره جانبی EVM را تکمیل کرد و به طور خاص اجرای زنجیره جانبی EVM را ارزیابی کرد.