قیمت آپارتمان 70 متری در یافت‌آباد

قیمت آپارتمان 70 متری در یافت‌آباد

یافت‌آباد یکی از قدیمی‌ترین بازار خرید مبلمان شهر تهران شناخته می‌شود. این محله در جنوب غربی تهران و در منطقه 18 واقع شده است. اکثر ملک‌های این محله  اوقافی هستند. این محله در گذر زمان دچار تغییر و تحول شده است. به طوری که اگر به سمت بزرگراه امام حرکت کنید، متوجه تغییرات در بافت محله می‌شوید. به این دلیل که بافت کل محله از بافت نو به سمت بافت قدیمی می‌رود و کوچه‌هایی که یادآور بافت قدیمی این محله است.
از آسان‌ترین مسیرهای دسترسی به این محله بزرگراه آزادی است .این بزرگراه از سمت غرب  به سمت محله یافت‌آباد می‌رود و یکی دیگر از مسیرها برای رسیدن به یافت‌آباد بزرگراه فتح است .در این محله هیچ ایستگاه متروی وجود ندارد، ولی برای متصل شدن به شبکه شهری می‌توان از ایستگاه مترویی که در محله کناری واقع شده است، یعنی محله عبدل‌آباد و ایستگاه مترو آزادگان بهره برد.
در این گزارش به بررسی قیمت ملک در یافت‌آباد پرداخته‌ایم که در ادامه می‌خوانید.
 یک واحد 70 متری بازسازی شده و نورگیر در یافت‌آباد با قیمت 2 میلیارد و 100 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد دوخوابه ساخت 1380 است و در طبقه پنجم یک ساختمان 6 طبقه قرار داد. آپارتمان مدنظر از آسانسور، انباری، کمد دیواری و کابینت‌های جادار برخوردار است.
 یک آپارتمان 70 متری یک‌خوابه با انباری و پارکینگ در یافت‌آباد 2 میلیارد و 150 میلیون تومان قیمت خورده است. این آپارتمان ساخت سال 1390 بوده و در حال حاضر صفر تا صد بازسازی شده است. این آپارتمان تک‌واحدی ساخته شده و در طبقه همکف ساختمان قرار دارد.
 قیمت یک آپارتمان 70 متری نوساز و کلیدنخورده در یافت‌آباد 3 میلیارد و 450 میلیون تومان است. این واحد دوخوابه ساخت سال 1402 بوده و در طبقه اول یک ساختمان پنج طبقه و دوواحدی قرار گرفته است. از امکانات و مزایای این آپارتمان می‌توان به آسانسور، پارکینگ، بالکن و پکیج اشاره کرد.
 قیمت یک آپارتمان نوساز 70 متری در یافت‌آباد 2 میلیارد و 450 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد یک‌خوابه فول امکانات است و از آسانسور، پارکینگ و انباری بهره می‌برد. این واحد در طبقه سوم ساختمان واقع شده و نوساز و کلیدنخورده است.
 یک واحد آپارتمان 70 متری یک‌خوابه که در سال 1400 ساخته شده، با قیمت 4 میلیارد و 200 میلیون تومان فروخته می‌شود. این واحد در طبقه چهارم ساختمانی در یافت‌آباد واقع شده و دسترسی محلی خوبی دارد. امکانات این آپارتمان آسانسور، انباری، اتاق خواب مستر و... را شامل می‌شود.
 یک واحد آپارتمان 85 متری با قیمت 3 میلیارد و 100 میلیون تومان در فروخته می‌شود. این واحد دو خواب دارد، خوش‌نقشه، سند تک‌برگ، در طبقه ۳ و انباری، پارکینگ، آسانسور و بالکن دارد.