بازار اجاره بهاء

بازار اجاره بهاء

ستون امروز صفحه «بازار» به درج قیمت اجاره مسکن در تهران پرداخته است که در ادامه می‌خوانید.

 خانه‌هایی با رهن بالای 10 میلیارد تومان 
در محله شمالی پایتخت همچون الهیه، فرشته و یا ولنجک، خانه‌هایی با رهن بالای 10 میلیارد تومان آگهی شده است. به عبارتی، تورم و قیمت‌ ملک به اندازهای افزایش یافته که بودجه رهن این خانه‌ها در سال جاری با رقم بودجه خرید همین خانه‌ها در یکی دو سال قبل برابری می‌کند.
 آپارتمان 330 متری در خیابان فرشته
 11 میلیارد تومان رهن کامل
این آپارتمان 4 خوابه تکواحدی بوده و مستر روم کینگ، پنجره‌های قدی، تراس بزرگ قابل چیدمان، مشاعات کامل آبی و ورزشی، روف گاردن چهارفصل و پرسنل خدماتی 24 ساعته، برخی از امتیازات خاص آن است.
 ویلایی دوبلکس در محمودیه
15 میلیارد تومان رهن کامل
این ویلا، بنایی 590 متری و دوبلکس بوده که در زمینی 360 متری واقع شده است. این ملک بازسازی شده دارای 3 خواب مستر بوده و حیاط مشجر، 7 پارکینگ، مشاعات آبی، سونا، جکوزی، انباری بزرگ و تراس قابل چیدمان، برخی از امکانات آن به شمار می‌رود. 
 آپارتمان 330 متری در الهیه
حدود 10 میلیارد تومان رهن کامل 
این واحد دارای 4 خواب مستر و پلان تفکیکی است. پنجره‌های قدی، 200 متر تراس، مشاعات کامل، استخر، سونا، جکوزی و لابی سرایداری دائم از امتیازات نامبرده برای این ملک است.
 آپارتمان 290 متری در ولنجک
12 میلیارد تومان رهن کامل 
این آپارتمان دارای 3 خواب و 2 مستر است. آشپزخانه فول فرنیش با برند بوش آلمان، سالن بزرگ، استخر، سونا، جکوزی، حمام نمک، ماساژ، روف گاردن، سیستم هوشمند امنیتی، کافیشاپ در لابی، سالن جیم و بیلیارد و سالن بازی کودکان برخی از امتیازات ویژه این آپارتمان است.
 15هزار دلار اجاره ماهانه یک عمارت در تهران
اجاره یک عمارت هزار و 200 متری در منطقه فرمانیه تهران 15 هزار دلار است. این رقم اجاره در حالی اعلام شده که با همین رقم بودجه می‌توان ویلاهایی با متراژ بالای 2 هزار متر را در بورلی هیلز از گرانترین محلات دنیا اجاره کرد.
عمارت مذکور که در صفحه یکی از مشاوران املاک آگهی شده، دارای هزار و 200 مترمربع بنا بوده که در فرمانیه تهران واقع شده است. عمارت 15 هزار دلاری فرمانیه تریبلکس بوده و 9 اتاق خواب و 10 پارکینگ نیز دارد. حیاط این خانه ویلایی فضاسازی شده و خود ملک نیز جدیدا به صورت کامل بازسازی شده است. گفتنی است؛ برخی واسطه‌های ملکی معتقدند که اینگونه بناها معمولا مشتری ندارند و تنها در برخی بازه‌های زمانی و به صورت مقطعی با قیمت‌های بسیار بالا اجاره داده می‌شوند.