تأثیر شگفت‌انگیز مسی بر معماری آمریکا

تأثیر شگفت‌انگیز مسی بر معماری آمریکا

اسطوره فوتبال، لیونل مسی در اوایل تابستان امسال پاری سن ژرمن را ترک کرد و به آمریکا آمد تا برای تیم اینترمیامی بازی کند. حضور او در ایالات متحده تاثیراتی فراتر از حد انتظار به همراه داشته و اخیرا الهام‌بخش یک معمار نیز بوده است.
به گزارش خانمان به نقل از کاماپرس، معمار مشهور، خورخه لوئیس ولیز کوینتانا، اخیرا از طراحی مفهومی «عمارت مسی» رونمایی کرده و توجه کاربران آنلاین را برانگیخته است.
این خانه لوکس سه طبقه و خاص هنوز در مرحله طراحی باقی مانده و نیازمند زیرساخت‌های پیچیده و امکانات استثنایی خواهد بود، بنابراین قیمت آن بین۸۰ تا ۱۰۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.
عمارت مسی از نمای بیرونی به شکل حرف انگلیسی M و دارای بالکن‌های متعدد و چندین استخر است. در بخش داخلی، علاوه بر اتاق‌های ضروری، چندین اتاق بازی، یک سینمای خانگی و یک گاراژ بزرگ تعبیه شده است.
ولیز اظهار داشت: برای طراحی این پروژه مستقیما از شخصیت نمادین و حرفه برجسته مسی الهام گرفته و از نرم‌افزارهای مدرن برای پیادهسازی اولیه بهره برده است.
در حیاط عمارت نیز امکانات رفاهی زیادی مانند یک استخر عظیم، زمین فوتبال، محل فرود هلیکوپتر و نگهداری قایق و قسمتی برای استراحت به چشم می‌خورند. پیش از این چند تن از شهرداران ایالت فلوریدا نیز تأثیر مثبت مسی بر روی اقتصاد این منطقه را مورد تحسین قرار داده بودند‌.