قیمت آپارتمان 65 متری در نازی‌آباد 

قیمت آپارتمان 65 متری در نازی‌آباد 

نازی‌آباد محله‌ای نام‌‌‌‌آشنا است که در منطقه ۱۶ شهرداری تهران قرار گرفته و در زمره قدیمی‌ترین محله‌های جنوب شهر تهران است. از بزرگراه‌هایی مانند شهید تندگویان، آزادگان، رجایی و بعثت، می‌توان به این محله دسترسی پیدا کرد. همچنین با استفاده از خط ۱ مترو تهران می‌توان به نازی‌آباد رسید. این محله دارای یکی از بزرگترین بازارهای جنوب تهران است. در حال حاضر آخرین قیمت آپارتمان 65 متر در نازی‌آباد از 2 میلیارد و 500 میلیون تومان تا 4 میلیارد تومان متغیر است. در این گزارش به بررسی قیمت آپارتمان 65 متری در نازی‌آباد پرداخته‌ایم که در ادامه می‌خوانید.
 یک آپارتمان ۶۵ متری دو خواب در نازی‌آباد با قیمت ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان در طبقه دوم یک ساختمان دو واحدی قرار دارد و دارای آسانسور است. این آپارتمان ساخت سال ۱۳۹۱ بوده و آشپزخانه آن امکاناتی همچون هود و گاز رومیزی، پکیج، کولر آبی و کابینت ام دی اف دارد.
 یک واحد آپارتمان ۶۵ متری نورگیر در نازی‌آباد با قیمت ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این واحد دوخواب در طبقه اول ساختمان قرار دارد و دارای پارکینگ و انباری است. ساختمان مذکور ساخت سال ۱۳۸۵ بوده و  هر طبقه دو واحد دارد. واحد مدنظر از امکاناتی چون گاز رومیزی، کابینت ام دی اف، کفپوش، پمپ آب مرکزی برخوردار است.
 یک آپارتمان ۶۵ متری خوش نقشه‌ و نورگیر در نازی‌آباد با قیمت ۲ میلیارد و 800 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان ساخت ۱۳۸۰ بوده و به طور کامل بازسازی شده است. این واحد یک خوابه در طبقه سوم ساختمان قرار دارد. واحد مد نظر دارای امکاناتی چون پارکینگ سندی، انباری، بالکن بزرگ، کابینت ‌های‌گلاس و هود لمسی است.
 یک واحد آپارتمان 65 متری یک خواب در نازی‌آباد ۲ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد و دو واحدی است. این آپارتمان ساخت سال ۱۳۷۹، بازسازی شده و آماده تحویل به مشتری است. از امکانات این آپارتمان می‌توان به پارکینگ بدون مزاحم، انباری داخل واحد، بالکن بزرگ اشاره کرد.
 یک آپارتمان ۶۵ متری تک واحدی در نازی‌آباد ۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این واحد دارای یک اتاق خواب است و در طبقه دوم ساختمان قرار دارد. واحد مذکور ساخت سال 1383 بوده و دارای کمد دیواری بزرگ، کولر آبی، بخاری گازی و سالن پرده‌‌‌‌خور است.
 یک واحد آپارتمان 65 متری یک خواب در نازی‌آباد 3 میلیارد و500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه قرار داشته و دوخوابه و دو واحدی است. بازسازی شده، جنوبی، سند منگوله‌دار، پکیج، بخاری، سرویس بهداشتی ایرانی، کف سرامیک، انباری، بالکن.