پیشرفت 60درصدی طرح نهضت ملی مسکن شهر نجف‌آباد 

پیشرفت 60درصدی طرح نهضت ملی مسکن شهر نجف‌آباد 

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان نجف‌‌‌‌‌‌‌آباد گفت: پیشرفت فیزیکی ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر نجف‌‌‌‌‌‌‌آباد به ۶۰ درصد رسید.
مرتضی فولادی درخصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار کرد: عملیات ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به صورت ۱۷ بلوک آپارتمانی در شمال شهر نجف آباد در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر از شهر نجف‌‌‌‌‌‌‌آباد، در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌‌‌‌‌‌‌نام کرده‌اند، افزود: از این تعداد، بالغ بر هفت هزار متقاضی حائز شرایط بوده‌اند. تاکنون افزون بر هزار و ۶۰۰ متقاضی تأیید نهایی شده‌اند، پیشرفت فیزیکی ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر نجف‌‌‌‌‌‌‌آباد به ۶۰ درصد رسیده است.
 وی درخصوص تأمین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان بیان کرد: در غرب یزدان‌شهر قطعه زمینی با کاربری آموزش عالی به مساحت ۲۳ هکتار وجود داشت که اقدامات لازم برای تغییر کاربری آن انجام شده و طرح تفکیکی آن در دست تهیه است. 
فولادی خاطرنشان کرد: قطعه زمین ۲۱ هکتاری دیگری برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده که منتظر کسب مجوز لازم برای ادامه روند کار هستیم.