تحویل زمین نهضت ملی به همه متقاضیان ابوزیدآباد 

تحویل زمین نهضت ملی به همه متقاضیان ابوزیدآباد 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل گفت: در طرح نهضت ملی مسکن شهر ابوزیدآباد به تمامی متقاضیان حائز شرایط و تایید شده، زمین تحویل داده شده است و مبحث تامین خدمات نیز در دست پیگیری است.
امیرحسین عصارزاده درخصوص وضعیت پروژه های مسکونی در این شهرستان اظهار کرد: شهرستان آران و بیدگل دارای چهار شهر سفیدشهر، نوش‌آباد، ابوزیدآباد و آران و بیدگل است که اقدامات لازم برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرها به عمل آمده است.  
وی افزود: در شهر آران و بیدگل برای ۹۱۰ نفر از متقاضیان حائز شرایط که واریز وجه داشتند در سه منطقه تامین زمین و برای متقاضیان جانمایی شده است همچنین مراحل الحاق اراضی نیز در دست پیگیری است.  
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل بیان کرد: در حال حاضر پروژه ۱۰۰ واحدی در شهر نوش آباد با تلاش‌های بعمل آمده ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا سال آینده تکمیل و در اختیار متقاضیان این شهر قرار داده شود.  
عصارزاده افزود: در شهر نوش آباد متقاضی بسیار و شهر سفیدشهر نیز فاقد زمین ملی و دولتی است از این رو تصمیم گرفته شد که درخواست الحاق زمین در نوش‌آباد مطرح شود تا بتوانیم طرح نهضت ملی مسکن سفید شهر را در شهر مجاور آن، یعنی نوش آباد پیگیری کنیم.