ساخت نهضت ملی مسکن با مشارکت بانک پارسیان

ساخت نهضت ملی مسکن با مشارکت بانک پارسیان

کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان در آیین آغاز عملیات ساختمانی پروژه هزار واحدی پیروزی بانک پارسیان در راستای طرح نهضت ملی مسکن اظهار داشت: با توجه به این‌که ساخت مسکن جز اولویت‌های اصلی دولت به شمار می‌آید، درمجموعه بانک پارسیان نیز سعی‌ ما بر این بوده تا حدالمقدور در پیشبرد این الویت مهم سهیم باشیم.
وی افزود: در این راستا سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای را با شهردار تهران جهت ساخت 5 هزار واحد مسکونی در تهران منعقد کردیم و امروز نیز شاهد آغاز شروع کار با ساخت هزار واحد از این پروژه هستیم. 
مدیرعامل بانک پارسیان با اشاره به اینکه با مشارکت این بانک در آینده نزدیک ساخت بیش از 3 هزار واحد مسکونی در وردآورد کلید خواهد خورد، گفت: در تفاهم‌نامه‌ای دیگر با معاونت شهرداری تهران با تأمین زمین پروژه‌ای دیگر را شروع خواهیم کرد.
کورش پرویزیان‌ همچنین از بسته پیشنهادی مجموعه بانک‌ها درخصوص تأمین روش‌های جدید مالی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن به دولت خبر داد و گفت: امیدواریم پیشنهاد‌ات دراین‌باره موردتوجه دولت قرار گیرد تا علاوه بر یاری دولت در انجام تعهدات خود در این حوزه منفعت سایر مشارکت‌کنندگان نیز تأمین شود. 
همچنین در این مراسم مهندس نوروزی مدیرعامل شرکت توسعه ساختمانی پارسیان گفت: در طراحی و اجرای این پروژه قصد داریم شاخص‌های کیفی و استاندارد یک ساختمان ارزنده و منحصربه‌فرد را داشته باشیم.